Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-21 09h14
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.
Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.
Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.
Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?
Alvast bedankt
Olivier
Heb eens even gekeken en heb ook geprobeerd en ja het werkt bij mij. Ik heb het cadeau nu geaccepteerd maar niet geboekt dus geen probleem.
Zie ook normaal de code die ik eventueel kan gebruiken als ook dat ik wordt door gestuurd naar de boekingen site van CenterParcs.
@Olivier2000 krijg je een bepaalde foutmelding ? Zo ja kan je die eens op screenshot zetten , zonder persoonlijke informatie.
Beste Patrick en Josette
Ik heb een Samsung A70 en gebruik de Orange app voor dit.
Ik krijg steeds dit wit scherm of soms een fout melding dat de app niet reageert.
Ik heb de app al gede-installeerd en intern gereset maar niks helpt.
ik vind het vreemd dat het bij mij niet werkt @patrick2, ik zou ook graag zo een code krijgen 😕
Alvast bedankt
Olivier
Zijn er eventueel andere cadeaus die je ook niet hebt kunnen accepteren ? Dus bedoel dan in het verleden hé bijvoorbeeld de gratis data of iets ?
Anders eens contact opnemen met de klantendienst telefonisch of via het webcare team. Het webcare team kan je bereiken via Messenger maar je dient wel een Facebook account te hebben.
Het is denk ik individueel dat het niet werkt, persoonlijk gelinkt aan jou profiel aangezien het hier wel correct werkt.
In het verleden heb ik al meerdere cadeaus kunnen gebruiken.
Ik neem contact op met de Orange.
Bedankt !
Heb je ondertussen een oplossing kunnen krijgen ?
Als dat zo is mag je ons hier altijd de oplossing mee geven als ook de post als oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft.