annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan iemand helpen?

Topic gestart op: 13-05-21 23h20

Antwoorden: 6 antwoorden

Lief
Gewaardeerd verkenner

Kan iemand helpen?

OPGELOST

Hoi,

ik ga uiteen met mijn partner en we hebben een gezamenlijk contract en dus abonnement bij Orange BE, twee verschillende gsm nummers en die staan op naam van mijn partner. 
Wat kan ik doen om mijn mijn deel van het abonnement op mijn naam te laten zetten? Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lief
Gewaardeerd verkenner

Hi Tom,

De ex partner wilde niet meewerken en heb ik dus een ander nummer en contract moeten aangaan. Het is dus opgelost! 
Super vriendelijk bedankt ! 

grtjs,

Lief

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Lief 

Overdrachtsaanvraag via de website:

Homepage > contacteer ons > groen (producten en diensten beheren) > wijzigingen aanbrengen > overdrachtsaanvraag online formulier. (kopie beide ID voor & achter)

Indien dit in slechte omstandigheden is zal de partner hoogstwaarschijnlijk het abonnement gewoon stopzetten. Nadien kunnen we deze nummer eventueel recupereren via de shop.

Indien de partner het abonnement op een herlaadkaart plaatst kan je deze gewoon registreren en nadien op een abonnement op uw naam terug zetten.


Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker

Lief
Gewaardeerd verkenner

Hi Tom,

De ex partner wilde niet meewerken en heb ik dus een ander nummer en contract moeten aangaan. Het is dus opgelost! 
Super vriendelijk bedankt ! 

grtjs,

Lief

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Lief  goedemorgen,

dat is niet fijn om te lezen, sterkte ermee.

Van mij krijg je deze al; 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Lief
Gewaardeerd verkenner

Hallo Josette,

Hartelijk bedankt! Groetjes, Lief

Leden met de meeste pluimen