Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-19 11h09
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben een trouwe klant en heb reeds meer dan 2 jaar Koala. Kan ik een promo smartphone kopen zonder mijn abonnement aan te passen?
ik heb deze vraag reeds 2 keer gesteld aan de klantendienst maar ik krijg geen antwoord.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hetgeen @patrick2 schrijft is juist, ik zou enkel nog iets heel duidelijk wil stellen om misverstanden te vermijden:
Er zijn 2 manieren om een smartphone op afbetaling te kopen:
Belangrijke opmerking: je kan normaal gezien NIET kiezen welke van de twee afbetalingsplannen je wil gebruiken. Orange biedt bepaalde toestellen aan met versie 1 en andere toestellen met versie 2.
Hert spreekt natuurlijk vanzelf dat je ALLE toestellen ook gewoon cash kan aankopen zonder eender welke abonnementsverbintenis te moeten aangaan.
@Joloka het is mogelijk om bij bepaalde soorten toestellen uw abonnement te behouden dus niet bij alle toestellen. Als u bijvoorbeeld een Iphone XR 64 Gb koopt dan kan u bij Orange 759 euro betalen voor dit toestel en dan blijft u maandelijks 20 euro betalen. Koopt u bijvoorbeeld de Samsung S8 dan betaald u bij Orange een voorschot van 49 euro en dan zal uw abonnement gaan naar 35 euro per maand. Dus eigenlijk hoe meer u voorschot is hoe lager uw abonnement kan zijn en of blijven. U kan natuurlijk ook via de bank lenen dan betaald u een voorschot van 9 euro bij Cetelem , daar waar Orange mee samen werkt , en dan kan u uw abonnement blijven behouden .
Dus eigenlijk is het de manier waarop u leent belangrijk , de afbetaling via Orange zal dus prijs bepalend zijn door het voorschot op het toestel , en via de bank afbetalen kan u uw abonnement blijven behouden maar de afbetaling van het toestel kan dan wel 30 of misschien 35 euro per maand zijn.
Dankjewel
Hetgeen @patrick2 schrijft is juist, ik zou enkel nog iets heel duidelijk wil stellen om misverstanden te vermijden:
Er zijn 2 manieren om een smartphone op afbetaling te kopen:
Belangrijke opmerking: je kan normaal gezien NIET kiezen welke van de twee afbetalingsplannen je wil gebruiken. Orange biedt bepaalde toestellen aan met versie 1 en andere toestellen met versie 2.
Hert spreekt natuurlijk vanzelf dat je ALLE toestellen ook gewoon cash kan aankopen zonder eender welke abonnementsverbintenis te moeten aangaan.