Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-24 18h06
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik ben een beetje gefrustreerd. Op 12 december heb ik het nummer van mijn zoon verhuisd van Jim naar Orange. SMS gekregen dat de overdracht gebeurd was, telefoon opnieuw opgestart, alle instellingen staan juist. Hij kan niet bellen of gebeld worden, heeft geen mobiel internet, kan niet smsen. Ik heb intussen al 3 keer met de klantendienst gebeld die het probleem “met spoed” gaan behandelen en elke keer zeggen dat ze me de volgende dag terug gaan bellen, wat nooit gebeurt. Heel frustrerend dat mijn zoon al 10 dagen zijn gsm totaal niet kan gebruiken en het lijkt alsof Orange niet van plan is hier snel verandering in te brengen.
Nogmaals gebeld, contact gehad via Messenger,... Er gebeurt hier gewoon helemaal niks mee. Echt waardeloos. Moet ik werkelijk de ombudsman inschakelen om dit geregeld te krijgen?
Dan kan je best naar een Orange winkel in de buurt gaan daar kunnen ze je vast helpen .
Dichtstbijzijnde is 25 km van hier. Bijna 40 minuten rijden. Ik mag toch wel aannemen dat er na 4 keer bellen met een helpdesk iets opgelost wordt. Ik weet intussen hoe dat gaat: je rijdt drie kwartier heen, in de winkel maken ze een dossiertje want “zelf kunnen we niks” en je kan weer drie kwartier terug. Nee bedankt.
@kippewit goedemorgen,
fijn is inderdaad anders.
Heb je al eens een andere simkaar in zijn telefoon gestoken
om te zien of deze wel gaat? Zeker eerst eens doen.
Als deze er wel in werkt kan het zijn dat zijn sim kapot is.
Ga dan naar een Orange winkel.
Succes.