Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-18 21h07
Antwoorden: 16 antwoorden
Hallo
Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.
Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.
Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.
Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.
Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?
Ref 2416349
ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.
Virginie Sedeyn
Ref 2416349
ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.
Virginie Sedeyn
Ugh @VirginieSedeyn,
Ik vind het net als @Cdt24801 een zeer spijtige zaak voor je, beste Triber :-(. En onze Orange-stamleden spannen zich hard in om dit euvel snel op te lossen.
Heb je intussen al meer nieuws?
Ga waarheen de wind je brengt
✋ Totems Saluut ✋
Ik vind het zeer jammer wat u overkomt maar wij hier op Tribe gaan u helaas niet kunnen helpen en wij kunnen aan heel het verhaal ook niets doen. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten die hier op dit forum ervaringen en tips uitwisselen.
Af en toe zul je inderdaad een Orange medewerker zien iets posten, maar dat zijn moderators wiens taak het is dit forum in goede banen te leiden. Ook zij kunnen u niet verderhelpen en verwijzen u door naar de klantendienst...
Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het een zeer spijtige zaak vind wat u overkomen is ...
Hallo
Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.
Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.
Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.
Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.
Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?
Ugh @Moondust,
Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.
Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten.
De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.
Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?
Vriendelijkheid is de grootste kracht
🏹 Totem 🏹