Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-18 21h07
Antwoorden: 16 antwoorden
Hallo
Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.
Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.
Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.
Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.
Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?
Bedankt voor de reactie.
Ik had ook al gedacht dat er geen verschil in signaal zou zijn tussen een prepaid en een abonnement.
Dat van bellen over wifi had ik ook an tegengekomen maar dan moet inderdaad de telefoon geschikt zijn.
Dan zal er precies niets opzitten om een goede ontvangst te hebben met een prepaidkaart. We zullen eens gaan kijken of een abonnement haalbaar is.
En als je belt? Verwijs dan naar de verzonden email, meestal kan men deze wel oproepen.
Heeft de klachtendienst ook een telefoonnummer? Deze ben ik nog niet tegengekomen.
Indien U deze heeft mag U mij deze altijd bezorgen.
Het nummer 5000 is de klantendienst denk ik, daar heb ik al contact mee gehad.
Nu had ik via de website contact gezocht met de klachtendienst omdat mijn probleem niet opgelost raakt maar daar klijg ik geen reactie op.