annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Topic gestart op: 21-10-18 21h07

Antwoorden: 16 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Moondust
Ervaren verkenner

Bedankt voor de reactie.

Ik had ook al gedacht dat er geen verschil in signaal zou zijn tussen een prepaid en een abonnement.

Dat van bellen over wifi had ik ook an tegengekomen maar dan moet inderdaad de telefoon geschikt zijn.

Dan zal er precies niets opzitten om een goede ontvangst te hebben met een prepaidkaart. We zullen eens gaan kijken of een abonnement haalbaar is.

 

Jeroewn
Leidende verkenner

En als je belt? Verwijs dan naar de verzonden email, meestal kan men deze wel oproepen.

0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Heeft de klachtendienst ook een telefoonnummer? Deze ben ik nog niet tegengekomen.

Indien U deze heeft mag U mij deze altijd bezorgen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moondust naar mijn inziens is het gewoon het nummer de 5000 die u kan bellen . En dan inderdaad wat @Jeroewn zegt vragen dat ze uw email erbij nemen om te openen. U kan ook altijd via facebook messenger vragen of ze uw klacht erbij willen nemen in een persoonlijk bericht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

@patrick2

Het nummer 5000 is de klantendienst denk ik, daar heb ik al contact mee gehad.

Nu had ik via de website contact gezocht met de klachtendienst omdat mijn probleem niet opgelost raakt maar daar klijg ik geen reactie op.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen