annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst

Topic gestart op: 13-08-20 18h04

Antwoorden: 11 antwoorden

Janbroux
Aspirant verkenner

Klantendienst

Wa je schele zever die orange 2 maand geleden opgezegd maar blijf facturen krijgen klantendienst enkel in het Frans te bereiken blij dat ik hier weg ben constant problemen vanaf dag 1

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  bij elke provider is er wel iets wat niet goed gaat. IK heb bijvoorbeeld nog internet en tv bij Telenet . Ik kreeg een update op de tv box maar kan sindsdien mijn mijn volume niet meer regelen op de tv box naar mijn sonos toe. Heeft altijd gewerkt maar nu met de update van de tv box niet meer. Nieuwe modem gehad maar er was iets verkeerd gegaan door de medewerker in de shop kon ik weer bellen en zeggen waar de fout zat. Heb bij Telenet gewerkt dus ik wist exact waar het fout ging. De tv box moet nog opgelost worden de modem had ik er binnen de minuut door. 

Maar ja je hebt ook 'leken' ( niet verkeerd begrijpen) en verwachten van een klantendienst hulp. Die weten niet waar het fout gaat en wat het kan zijn. Dus die verwachten een oplossing. 

Overal is er een verbetering en ook nodig en dat zal altijd zo blijven. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bij Orange geen slechte ervaring heb met de klantendienst in tegenstelling tot andere personen. Want je hebt er ook goede tussen zitten die hun job wel verstaan. Zou eigenlijk ook wel eens willen gaan zien op het callcenter van Orange om eens te weten wat ze doen hoe ze dat doen en waarom ze dat doen. Ik heb er jaren lang ervaring mee heb het gedaan technische ondersteuning met backoffice rechten om dingen goed te zetten en dergelijke. Maar daarom lijkt mij het ook interessant om gewoon eens te gaan kijken en eventueel mee te luisteren en misschien dan ook eens de ervaring te delen hier hoe hun de dingen ervaren. Dat werpt een ander ligt op de zaak misschien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Natuurlijk bij elke provider is er wel iets dat niet goed werkt. Maar als jaren lange dienst verlener zou men veronderstellen dat een provider leert uit de fouten en de verzuchtingen van hun betalende klanten.

In dat bedje hebben ze allemaal dezelfde ziekte, waarschijnlijk het provider virus, ze leren niks, ze zoeken geen oplossingen en doen daar niks aan.

Trouwens ik ben al met andere kanalen bezig dan met de 5000. Heb net een antwoord gekregen van CS fast track van Orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Janbroux  beste eens contact zoeken via Messenger of Twitter. Daar kunnen ze gerichter helpen geef ook zeker even een screenshot van je opzeg. Dan zal er een creditnota komen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Vind al die spionage rommel zoals facebook, twitter en al die rest toch niet het beste idee.

Een klantendienst moet bereikbaar zijn via telefoon ( gratis ) of via email.

Ook Orange is vernuftig in het omzeilen van de wetgeving, waar vooropgesteld word dat de wachttijd om telefonisch een klantendienst te kunnen bereiken maximum 2 1/2 min mag bedragen.

Orange heeft daar handig iets op gevonden na 2 1/2 min krijg je een melding dat je een bericht kan inspreken en dat men u nadien zal contacteren. Maar wanneer ????????

Zo is het net hetzelfde, als je dan contact hebt gehad met de klantendienst en ze kunnen u niet direct helpen zeggen ze dat men u zal terug contacteren. Wanneer ?????  Normaal binnen de 24u, maar als je na 3 werkdagen nog niks vernomen hebt moet je nog een terugbellen.

En dat durft men ook een service naar de klanten noemen.

Ik ben graag bij Orange en breek ze helemaal niet af, maar de slechte punten mogen ook gemeld worden.

Maar doet Orange daar iets mee met die informatie?

Ik geloof in elk geval niet meer in sinterklaas. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Janbroux  welkom wel onder vreemde omstandigheden.

Je eerste berichtje en dan een tekst begin van de zin is echt géén Nederlands.

Je hebt hier géén enkele keer om hulp gevraagd toch?

Dus weten wij niets van jouw problemen.

Denk je dat het bij anderen beter is?

Succes dan ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen