annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 10-10-21 13h12

Antwoorden: 11 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Klantenzone

OPGELOST

Kan al sinds gisteren in de klantenzone slechts de onderkant van de pagina zien, nog iemand dat probleem? Zowel met de browsers Firefox als Chrome ? Bovenaan staat een zwart blok, wat je normaal ook als niet klant kan zien.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Soulplayer
Gewaardeerd verkenner

Draai je een pi-hole? Ik heb dit uitgezet en dan was het in orde. Er zit iets van tracking in die site die het blokkeert. Het kan dus ook te maken hebben met een addblocker extensie. Beetje 'vuil' dat er trackers in een klantenzone zitten ma bon.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Soulplayer
Gewaardeerd verkenner

Draai je een pi-hole? Ik heb dit uitgezet en dan was het in orde. Er zit iets van tracking in die site die het blokkeert. Het kan dus ook te maken hebben met een addblocker extensie. Beetje 'vuil' dat er trackers in een klantenzone zitten ma bon.

phil48
Leidende verkenner

De tracker blokkering was inderdaad de boosdoener, bij bepaalde browsers kan je daar inderdaad aanvinken advertenties blokkeren, trackers blokkeren e.d.

Blijkbaar moet je op deze klantendienst website dus trackers toestaan 😅

In ieder geval opgelost, bedankt voor de tip.

 

0 pluimen
froddo
Ervaren verkenner

Is het geen storing op de site zelf ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@froddo  

Nee want ik heb het probleem ook niet meer. Ik heb het op kunnen lossen door de aangereikte oplossing. En ik heb het een kleine maand geleden gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen