annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 12-12-22 09h34

Antwoorden: 11 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Ik kan je alleen maar gelijk geven @Rosario 

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .

Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.

Josette
Wijze
Wijze

@Rosario stond er niet bij vermeld hé in je vraag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario 

(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand.  Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand

Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .

Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen