- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klantenzone
Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".
Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding .
Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kan je alleen maar gelijk geven @Rosario
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .
Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Rosario stond er niet bij vermeld hé in je vraag.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario
(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België
(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand. Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand
Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .
Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .
