annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 12-12-22 09h34

Antwoorden: 11 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Ik kan het ook niet zien - vast internet - en ik denk dat ik niet de enige ben

Probleem dat zich af en toe stelt 

Maar ik kjk er niet naar - we hebben 3 TB

Je ziet het verbruik van de ganse periode op je factuur

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Ik ben een nieuwe klant bij Orange en ik dag dat in de klantenzone kon jou internet verbruik opvolgen maar blijkbaar is het zo niet . Bij Telenet hebben ze daar een telemeter en daar kun jij uw verbruik dagelijks opvolgen .

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet het @Rosario het is niet de eerste keer dat er daarover gepost wordt

Vroeger kon dit belangrijk zijn met de 750 GB limiet - maar is het dat nu met de 3 TB limiet nog ?

Kan ik onbeperkt surfen met de Love-pack en Home Internet? | Orange België

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Ja , het is juist wat u zegt Gregory , maar als nieuwe klant ik vind dat toch een beetje verwarrend als jij op uw klantenzone gaat en je krijg altijd een foutmelding .... dan moeten ze de foutmelding weghalen voor geen verwarring te creëren ..... dat vind ik toch .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen