Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-10-21 13h12
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan al sinds gisteren in de klantenzone slechts de onderkant van de pagina zien, nog iemand dat probleem? Zowel met de browsers Firefox als Chrome ? Bovenaan staat een zwart blok, wat je normaal ook als niet klant kan zien.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Draai je een pi-hole? Ik heb dit uitgezet en dan was het in orde. Er zit iets van tracking in die site die het blokkeert. Het kan dus ook te maken hebben met een addblocker extensie. Beetje 'vuil' dat er trackers in een klantenzone zitten ma bon.
Draai je een pi-hole? Ik heb dit uitgezet en dan was het in orde. Er zit iets van tracking in die site die het blokkeert. Het kan dus ook te maken hebben met een addblocker extensie. Beetje 'vuil' dat er trackers in een klantenzone zitten ma bon.
De tracker blokkering was inderdaad de boosdoener, bij bepaalde browsers kan je daar inderdaad aanvinken advertenties blokkeren, trackers blokkeren e.d.
Blijkbaar moet je op deze klantendienst website dus trackers toestaan 😅
In ieder geval opgelost, bedankt voor de tip.
Is het geen storing op de site zelf ?
Nee want ik heb het probleem ook niet meer. Ik heb het op kunnen lossen door de aangereikte oplossing. En ik heb het een kleine maand geleden gehad.