Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-05-20 16h32
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
HOi
Ik heb recent een voorstel gekregen voor mijn Koala abonnement te verlengen met een jaar voor getrouwheidsvoordelen. Dat heb ik dus gedaan en het loopt nog 10 maanden. Ondertussen heeft Orange de type abonnementen gewijzigd. Krijg zelf een voorstel om te wijzigen van abonnement.
Kan ik overstappen naar de nieuwe formules zonder dat dit gevolgen heeft naar mijn contract? Of kan ik pas wijzigen als het contract is afgelopen?
greetz
Davy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @Davyc
Dit is perfect mogelijk. Wel enkel naar de Go Plus of hoger.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Davyc het is een beetje afhankelijk van welk contract je spreekt.
* als je een Koala smartphone hebt kan je kosteloos omgaan naar een nieuwe formule ,de Go formule's. ( heb dit zelf ook gedaan ). Je dient dan wel de optie smart data erbij te nemen.
* als je een gewoon abonnement hebt kan je altijd over gaan naar een nieuwe Go formule. Ook dit is geheel kosteloos.
Normaal gezien zijn alle abonnement contract vrij maar let op enkel als men geen gsm koppelt aan je abonnement.
Beste @Davyc ,
Zelfde prijs 1GB meer 😉
Indien je meerdere abonnementen hebt of LOVE zou je zelf naar de GO Intense kunnen gaan voor €1 meer.
Groeten,
Shop medewerker
Tom