Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 13h51
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @patrick2
Er zijn momenteel intern wel een aantal technische problemen die men aan het oplossen is.
Zou daarmee te maken kunnen hebben.
groeten,
Tom
Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand?
Hallo @patrick2,
Bedankt voor de update ! Hou ons zeker op de hoogte 🙂
Totem's groetjes,
Totem
Dag @patrick2
Er zijn momenteel intern wel een aantal technische problemen die men aan het oplossen is.
Zou daarmee te maken kunnen hebben.
groeten,
Tom
Welke versie heb jij dan? Ik heb de versie 5.0 en die is van februari. Geen update beschikbaar ....
EDIT: inloggen op mijn klantenzoen op PC werkt feilloos ...