Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-24 20h33
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de website staat een mooie banner van 12maanden korting.
we vullen de gegevens in en ontvangen na telefonisch afhandelen een contract met 6 maanden korting.
ik kan hier op geen enkele manier mijn niet akkoord voor doorgeven (no reply email) en na telefonisch contact krijg ik de melding te wachten op mijn factuur en dat het daar juist zal opstaan. Ze kunnen me op geen enkele manier op papier bevestigen dat ik de 12maanden korting zal krijgen. Installatie is pas volgende week dus het eerste factuur zal 6 weken na afsluiten vallen. Op dat moment heb ik het contract goedgekeurd en de diensten gebruikt dus geen poot om op te staan.
Wat kan hieraan opgelost worden zodat mijn vertrouwen in Orange in deze behouden wordt?
voor mij: een mail met schriftelijke bevestiging van 12 maanden korting binnen de 2 werkdagen.
Andere mogelijke acties: ik zeg mijn afspraak en overzetting af.
iemand met ervaring hierin?
vriendelijke groeten,
Dorien
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ugh @Dorien1 ,
Sorry voor het misverstand, het was een fout in onze communicatie. Wees gerust, de promotie is 12 maanden geldig zoals aangegeven op onze website.
Totem heeft de teams op de hoogte gebracht zodat deze e-mail communicatie kan worden aangepast.
Sorry voor het ongemak, maar je kunt gerust zijn 😉
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
@Dorien1 een goedemorgen,
toch is het zoals ze het op de klantendienst vertellen hoor!
Dan als het niet zou moeten blijken, kan je dat nog regelen,
je geld krijg je altijd terug maar de afhandeling en facturatie lopen nooit gelijk.
Gewoon door laten gaan.
Succes.
Hoi Josette,
Bedankt voor je antwoord maar een fout contract is niet oké in mijn mening.
“het is zo bij orange” is voor mij geen reden.
en dat ze dit antwoord, zoals jij het geeft, niet op mail kunnen zetten. Dit is voor mij verontrustend en de stress bij de klant leggen.
@Dorien1 bij anderen is het ook hoor dat er twijfels bestaan.
“het is zo bij orange” is voor mij geen reden. Zo heb ik dat niet geschreven.
De klantendienst weet wat ze vertellen.
Doe anders een FB- Messenger berichtje en kijk
wat die je te vertellen hebben.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.