annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting op de website niet op contract toegepast

Topic gestart op: 08-02-24 20h33

Antwoorden: 7 antwoorden

Dorien1
Gewaardeerd verkenner

Korting op de website niet op contract toegepast

OPGELOST

Op de website staat een mooie banner van 12maanden korting.

we vullen de gegevens in en ontvangen na telefonisch afhandelen een contract met 6 maanden korting.

ik kan hier op geen enkele manier mijn niet akkoord voor doorgeven (no reply email) en na telefonisch contact krijg ik de melding te wachten op mijn factuur en dat het daar juist zal opstaan. Ze kunnen me op geen enkele manier op papier bevestigen dat ik de 12maanden korting zal krijgen. Installatie is pas volgende week dus het eerste factuur zal 6 weken na afsluiten vallen. Op dat moment heb ik het contract goedgekeurd en de diensten gebruikt dus geen poot om op te staan. 

Wat kan hieraan opgelost worden zodat mijn vertrouwen in Orange in deze behouden wordt? 

voor mij: een mail met schriftelijke bevestiging van 12 maanden korting binnen de 2 werkdagen. 

Andere mogelijke acties: ik zeg mijn afspraak en overzetting af. 
iemand met ervaring hierin?

vriendelijke groeten,

 

Dorien

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Dorien1 ,

Sorry voor het misverstand, het was een fout in onze communicatie. Wees gerust, de promotie is 12 maanden geldig zoals aangegeven op onze website.
Totem heeft de teams op de hoogte gebracht zodat deze e-mail communicatie kan worden aangepast.
Sorry voor het ongemak, maar je kunt gerust zijn 😉


Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Dorien1  een goedemorgen,

toch is het zoals ze het op de klantendienst vertellen hoor!

Dan als het niet zou moeten blijken, kan je dat nog regelen,

je geld krijg je altijd terug maar de afhandeling en facturatie lopen nooit gelijk.

Gewoon door laten gaan.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Dorien1
Gewaardeerd verkenner

Hoi Josette,

Bedankt voor je antwoord maar een fout contract is niet oké in mijn mening. 

“het is zo bij orange” is voor mij geen reden. 
en dat ze dit antwoord, zoals jij het geeft, niet op mail kunnen zetten. Dit is voor mij verontrustend en de stress bij de klant leggen.

 

Josette
Wijze
Wijze

@Dorien1  bij anderen is het ook hoor dat er twijfels bestaan.

“het is zo bij orange” is voor mij geen reden. Zo heb ik dat niet geschreven.

De klantendienst weet wat ze vertellen.

Doe anders een FB- Messenger berichtje en kijk

wat die je te vertellen hebben.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen