annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kost sms'en naar een Nederlands nummer geld?

Topic gestart op: 18-01-21 14h33

Antwoorden: 5 antwoorden

anthonym
Rekruut scout

Kost sms'en naar een Nederlands nummer geld?

OPGELOST

Ik wil even iets navragen rond het versturen van sms'en naar het buitenland (binnen de EU).

Ik heb een Go Plus abonnement en op de abonnementspagina zie ik staan: 

Onbeperkt sms'en en mms'en
In België en Europa hoef je geen berichten meet te tellen, maar kan je gewoonweg volop genieten.

Ik zou dan denken dat sms'en sturen naar een Nederlands nummer gratis is maar toch krijg ik op mijn factuur een extra toeslag voor het versturen van sms'en naar een gewoon Nederlands nummer van 6 cent per sms.

Ik kan geen pagina vinden over mijn Go Plus abonnement waarin dit staat. Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
5 ANTWOORDEN 5
Alphatribal
Aspirant verkenner

Kleine aanvulling. Als je zelf in het buitenland bent Dan kun je wel gratis smsen en bellen naar Europese nummers. Als je dus in NL (of Fr,..)bent en je stuur een SMS naar een nl nummer Dan is dat dus wel gratis (inbegrepen)

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@anthonym  goedenavond, 

blij dat het opgelost is, wij hebben dat ook meegemaakt.

Gek maar België kost ons veel geld. Van hier naar Nederland

groot probleem 😡 van daar naar hier kost niets. 

Van mij krijg je deze ook nog, 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Van daar naar hier kost inderdaad niets voor ons, met een BE abo. Iemand die vanuit NL met een NL abo naar hier sms't, die heeft het ook vlaggen hoor ...😋 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
anthonym
Rekruut scout

Na wat doorklikken op deze pagina terecht gekomen:

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming#!/to/Nederland

Opgelost.

Leden met de meeste pluimen