annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lancering van de nieuw Tempo-herlaadkaart!

Topic gestart op: 21-08-24 15h42

Antwoorden: 5 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Lancering van de nieuw Tempo-herlaadkaart!

Ugh aan iedereen!

Totem stelt met veel plezier de lancering van ons nieuw prepaid offer voor: Tempo! 😊

De gloednieuwe prepaid formule is online beschikbaar sinds 19/08/2024 en zal in de winkel beschikbaar zijn vanaf 02/09/2024.

We willen je nog meer flexibiliteit en voordelen bieden!

Eén enkel tariefplan met interessante pay-per-use voordelen. Je kan je krediet inruilen voor allerlei opties 😉

Zo heb je alle vrijheid en kan je kiezen voor extra mobiele data tegen een nog voordeligere prijs, zoals 14GB voor €14 met de optie Data Boost.

Je krijgt ook 3.000 gratis minuten naar Orange, VOO en hey! bij aankoop van een nieuwe kaart en elke keer dat je herlaadt (niet cumulatief).

Met het Pay-per-use systeem zet je een bepaald bedrag op je kaart; of het nu gaat om een nieuwe kaart of een herlading. Dit krediet kan gebruikt worden voor mobiele data, belminuten, sms of mms.

Voor elk type gebruik geldt een specifiek tarief.

Je kan je krediet ook inwisselen om goedkoop internationaal te bellen bijvoorbeeld. Dit blijft 31 dagen geldig.

Dit allemaal volgens je eigen behoeften!

Dat is toch fantastisch?! 😊

Je hebt volledige controle over je mobiele budget!

Met onze Data Boost-optie krijg je 14GB voor €14, wat neerkomt op €0,001/MB!

Maar dat is nog niet alles: tot 31/12/2024 krijg je 9GB in plaats van 5GB met de Data Boost-optie van €9! Yes! 😊

Je kan ervoor kiezen om tegen het laagste tarief te surfen zodra je onze nieuwe Tempo-kaart koopt.

Voor het einde van het jaar migreren we geleidelijk alle Tempo Giga- en Tempo Easy-klanten naar ons nieuwe prepaidaanbod.

Als je wil, kan je rechtstreeks overstappen met de code USSD #123# of via je klantenzone.

Goed om te weten:

• Herladen is mogelijk voor €5, €10, €15, €20 en €50. Online of in de winkel
  • Bij elke herlading worden de inbegrepen belminuten naar Orange, VOO en hey! aangevuld tot een maximum van 3.000 minuten, geldig voor 1 jaar.
  • Compatibel met ons Orange Thank You getrouwheidsprogramma.
  • Call Boost voor Tempo Giga is niet langer beschikbaar met het nieuwe Tempo aanbod.

Wat vind jij van dit nieuwe aanbod?

Totem wil het beste voor zijn Tribe!

Totem

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
FreddyN
Aspirant verkenner

Ben vandaag overgestapt van temp giga naar tempo. Ik een BEVESTIGINGSSMS gekregen dat overstap is uitgevoerd. 

Als ik echter de app MyOrange raadpleeg krijg ik nog steeds de opties van tempo giga te zien!  Ik krijg dus GEEN Tempo-mogelijkheden.

Heb app reeds opnieuw geïnstalleerd en smartphone herstart zonder resultaat.

Hoe krijg ik dat goed? 

0 pluimen
dderidder
Aspirant verkenner

@Totem is het correct dat met deze formule belminuten automatisch worden omgezet in data, wanneer beschikbare data opgebruikt is? Mijn zoon draait zijn volledige maandbudget erdoor met enkel data. Vroeger waren belminuten en data gescheiden. Dus als zijn data op was kon hij toch nog altijd bellen, wat uiteindelijk de hoofdreden is om hem een telefoon te geven.

Dus, hoe kan dit opgelost worden?

0 pluimen
Thierry
Ervaren verkenner

Hallo Totem,

de nieuwe formule is, voor mezelf , als mifi-gebruiker op verlof wel interessant.

maar ik vraag me af of bij een herlaadbeurt de toekende data ook een jaar geldig zijn. Er wordt in de voorwaarden met geen woord over gerept. Als ik bvb voor 20€ herlaad blijft de toegekende 6,67 GB dan ook een jaar geldig?

En wat gebeurt er met het datasaldo als ik bvb 50 van de 133 minuten bel in die periode? 

Groetjes, Thierry

IMG_7814.png

0 pluimen
digiboy40
Aspirant genezer

Ik vind dit helemaal geen aantrekkelijk aanbod...mag geen namen noemen maar de concurrentie doet het beter!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen