annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lancering van multimedia aankopen via de iPhone!

Topic gestart op: 22-07-22 11h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Lancering van multimedia aankopen via de iPhone!

 

Ugh Allemaal!

Totem heeft geweldig nieuws over multimedia aankopen!

Vanaf 22/07, kan je multimedia aankopen doen of je op diensten abonneren met je iPhone door via je Orange rekening te betalen 😊.  Dit is voor abonnementen en ook voor prepaid kaarten!

Hoe multimedia aankopen activeren?

Ga in de My Orange applicatie naar « Beheer mijn producten », «Mijn opties beheren », dan kan je opties toevoegen. Je kan dit ook via jouw Klantenzone via deze link doen.

Het is heel gemakkelijk om spelletjes, muziek, applicaties te kopen…

Hier zijn enkele voordelen :

  • Eén factuur
  • Eén paswoord voor alle aankopen
  • Veiligheid van betaling (Apple vraagt om bevestiging met Face ID of Touch ID)

Totem_0-1658482948609.jpeg

 

Vergeet niet te controleren of je de laatste IOS update hebt!

Deze optie is beschikbaar op de nieuwste modellen (iPhone SE, Iphone 11, 12…)

 

Goed om te weten:

Deze optie was al beschikbaar met Android 😊. Alles wat je nodig hebt is een Google Play account.

Om veiligheidsredenen heeft Orange een aankooplimiet ingesteld via factuur: maximum 50 euro per aankoop en een maximum van 125 euro per maand.

Voor meer informatie, gelieve onze blog en deze link te bekijken 🙂

 

Wat denk je ervan?

Wat koop jij via jouw smartphone?

Voel je vrij om je meningen en ervaringen met de gemeenschap te delen!

Moge de geest van de stam je begeleiden !

 

Totem

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is inderdaad een fijne feature voor dat graag wil gebruiken.

Ik behoor echte niet tot die doelgroep. Net zoals @patrick2 betaal ik mijn aankopen vooral met de kaart en heel zelden nog eens cash. Of Payconiq. Maar dus nooit met de foon. Mijn telefoonfactuur is mijn telefoonfactuur en daar hoeft niets anders op te staan.

En zo is er voor ieder wat wils. En dat op zich is dus wel fijn 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Heel goed dat het is uitgebracht voor de IOS gebruikers ( Apple ) is weer een stap extra die gedaan is. 

Persoonlijk gebruik ik die functie niet aangezien het een 'verleidelijke' functie is waardoor je aankopen kan doen zonder dat je direct moet betalen. Achteraf staat het op je factuur en valt die vele malen hoger uit dan je verwacht had. Ik weet het wel er zit een limiet op maar toch kan het je aanzetten tot kopen en er zullen er bij zijn die het niet in de hand hebben en blijven aankopen. 

Als ik naar de winkel ga en ik koop en koop nog meer maar mijn bankkaart weigert dan weet ik dat het geld op is en dan ben ik uitgekocht. Op die manier geen te hoge bedragen en niet in de 'verleiding' om te blijven kopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen