Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 19h14
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
2 jaar geleden kocht ik een smartphone bij orange in combinatie met go plus en smart data 1gb. Dat laatste moest om de gsm goedkoper te krijgen.
De 2 jaar zijn nu bijna om, ik lees dat het abonnement go plus automatisch verlengd wordt maar ik vind niets over de smart data. Wordt dit ook automatisch verlengd of stopgezet of moet ik hiervoor zelf iets doen? Scheelt toch 10euro...
Mijn excuses als iets gelijkaardig al op het forum staat, ik vond het niet meteen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als jou 'contract' afloopt , dus lees je toestel is geheel afbetaald , dan loopt je smart data gewoon af. Je krijgt vanzelf nog wel een email of iets van Orange zelf om dit te bevestigen en waarschijnlijk wel een uitnodiging om eventueel een nieuw toestel te mogen en te kunnen kiezen.
Maar moest je dus niks aankopen , dus je koppelt geen toestel meer aan je abonnement , dan betaal je enkel je Go Plus en je smart data is dus klaar die kost valt weg.
De smart data is iets wat je korting bepaald , let wel op dit telt niet op ieder toestel , en daarom is het dat je dat er bij moest nemen. Jij hebt dus je eigen korting bepaald zo simpel is het eigenlijk.
Ter uwer info, uw vraag is helemaal zo dom niet. De voorloper van de Smart Data, de naam ontglipt mij nu even, was niet zo "klantvriendelijk". Die liep niet automatisch af na 24 maanden. Wie er niet aan dacht om die tijdig op te zeggen bleef dus gewoon Orange verder sponsoren ...
Gelukkig is dat met Smart Data rechtgezet 😉
Beste @Cdt24801
kolibri smartphone, dolfijn smartphone, koala smartphone, …
komt omdat dit nu anders in het systeem zit. De vorige waren aparte abonnementen terwijl smart data nu een optie is bij het bestaande abonnement. Dus gaat de optie weg wanneer de 2 jaar voorbij is.
groeten,
Shop medewerker
Tom
Dat is natuurlijk iets wat je zelf beslist daar kan ik geen raad over geven. Als je tevreden bent en je krijgt nog je updates en je beveiliging op je toestel is nog in orde kan je nog gerust een tijdje door gaan.
Als je iemand bent die elke keer het nieuwste van het nieuwste wil ja dan kan je terug een toestel kiezen natuurlijk. Maar nogmaals ik kan er niet over beslissen dat is geheel aan jezelf.