Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Love Dolfijn Zen - Surfvolume Data Bonus onzichtbaar in Mijn Orange of de app

Hallo,

Het is me net opgevallen dat de 'Surfvolume Data Bonus' nergens terug te vinden is in de app of via de My Orange site. Voor zover ik begrijp blijft die bonus toch van toepassing of bestaande, oude abonnementen?

Op de vorige factuur staat 'Surfvolume Data Bonus' alleszins nog vermeld.

Grts

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@stre  goedemiddag.

Ik dacht dat die iedere maand vervallen.

Allez hier bij mij toch staat hij er nog bij.

Ben je veranderd van abonnement? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Ervaren verkenner

@Josettewat bedoel je met iedere maand vervallen? Dat er een reset gebeurt op het einde van de maand?

Zie je de surfvolume data bonus staat in je app en op de orange site? Ik niet, nergens. Ik heb naar Orange gebeld maar krijg geen duidelijk antwoord, volgens de persoon aan de lijn zie de de surfbonus enkel in de app maar niet op de site. Ik ben vrij zeker dat ik de surfbonus vroeger wel zag op de site.

Niet van abonnement veranderd.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@stre Ik zie de surfbonus zowel in de app als in de klantenzone

 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@stre  ja dat bedoelde ik die reset.

Ik ben even gaan kijken op mijn laptop.

Staat erbij, ook op de tablet en GSM.

Doe anders de app even verwijderen, toestel volledig opnieuw opstarten,

de app opnieuw downloaden.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @stre 

Kan je eens bellen naar #123*1# staat hij daar bij?

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Highlighted
Ervaren verkenner

@Josette @Gregory 

Bedankt voor jullie input, nu kon ik al iets zekerder van mijn stuk naar Orange bellen. En ja hoor, deze keer had ik een medewerker aan de lijn die wist waarover hij spreekt, in tegenstelling tot de 2 andere die ik reeds aan de lijn had vandaag.

In mijn geval staat er dus iets fout in hun systeem, de reset datum komt niet overeen met de facturatie datum... waardoor ik de surfvolume data bonus (tijdelijk?) niet zie. Ze zullen het in orde brengen, fingers crossed 😉

Highlighted
Ervaren verkenner

@TomBbedankt voor je tip, het is voorlopig uitgeklaard.

Leden met de meeste pluimen