annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Dolfijn Zen - Surfvolume Data Bonus onzichtbaar in Mijn Orange of de app

Topic gestart op: 06-07-20 14h04

Antwoorden: 7 antwoorden

stre
Ervaren verkenner

Love Dolfijn Zen - Surfvolume Data Bonus onzichtbaar in Mijn Orange of de app

Hallo,

Het is me net opgevallen dat de 'Surfvolume Data Bonus' nergens terug te vinden is in de app of via de My Orange site. Voor zover ik begrijp blijft die bonus toch van toepassing of bestaande, oude abonnementen?

Op de vorige factuur staat 'Surfvolume Data Bonus' alleszins nog vermeld.

Grts

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@stre  goedemiddag.

Ik dacht dat die iedere maand vervallen.

Allez hier bij mij toch staat hij er nog bij.

Ben je veranderd van abonnement? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
stre
Ervaren verkenner

@Josettewat bedoel je met iedere maand vervallen? Dat er een reset gebeurt op het einde van de maand?

Zie je de surfvolume data bonus staat in je app en op de orange site? Ik niet, nergens. Ik heb naar Orange gebeld maar krijg geen duidelijk antwoord, volgens de persoon aan de lijn zie de de surfbonus enkel in de app maar niet op de site. Ik ben vrij zeker dat ik de surfbonus vroeger wel zag op de site.

Niet van abonnement veranderd.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@stre  ja dat bedoelde ik die reset.

Ik ben even gaan kijken op mijn laptop.

Staat erbij, ook op de tablet en GSM.

Doe anders de app even verwijderen, toestel volledig opnieuw opstarten,

de app opnieuw downloaden.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
stre
Ervaren verkenner

@Josette @Gregory 

Bedankt voor jullie input, nu kon ik al iets zekerder van mijn stuk naar Orange bellen. En ja hoor, deze keer had ik een medewerker aan de lijn die wist waarover hij spreekt, in tegenstelling tot de 2 andere die ik reeds aan de lijn had vandaag.

In mijn geval staat er dus iets fout in hun systeem, de reset datum komt niet overeen met de facturatie datum... waardoor ik de surfvolume data bonus (tijdelijk?) niet zie. Ze zullen het in orde brengen, fingers crossed 😉

Leden met de meeste pluimen