Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-18 16h32
Antwoorden: 36 antwoorden
Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).
1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)
2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"
3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".
Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!
Geen goed begin alleszins....
Alvast bedankt.
Mvg,
Joris
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.
@DENISE31 ja hoor u kan uw oude nummer nog laten overzetten zolang deze nog altijd actief is. Er zal een nummerswijziging moeten worden aangevraagd maar dat gaat enkel wanneer het nieuwe nummer actief is. Maar het is mogelijk en dan kan u ook genieten van uw toestel.
Ik ga het morgen eens proberen en zal de afloop laten weten.wish me good luck...
Nog 1 vraag....(ik weet dat ik veel vraag)
Moet ik het verhaal daar uitleggen of gewoo als nieuwe klant met me oude prepaid een abonnenent aanvragen?
@DENISE31 zou wel gewoon eerlijk daar het verhaal doen. Misschien is er zelfs de mogelijkheid om alles nog te anuleren.
En nee u vraagt niet veel daar zijn we voor om u van antwoord te dienen en daar is de tribe ook voor 🙂