Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-18 16h32
Antwoorden: 36 antwoorden
Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).
1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)
2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"
3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".
Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!
Geen goed begin alleszins....
Alvast bedankt.
Mvg,
Joris
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.
Diegene die me dus heeft aangsloten was hier zelf ook niet van op de hoogte.Wel vervelend dit.Maar als ik geen toestel kan krijgen onwille van geen nummer behoud dan ga ik ook niet overstappen helaas.
Ook ik heb deze combinatie en ben er zeer tevreden over!
Haha ik wou net hetzelfde sturen!
Ik heb dit ook voorgehad zo een 8 maanden geleden. Ze zouden dit probleem dringend moeten oplossen! Als je deze combinatie in de shop wel kunt nemen moeten ze dit vermelden als je belt.
BTW zelfs in de shop kreeg ik het niet...