annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love combineren met "abonnement met smartphone"

Topic gestart op: 21-09-18 16h32

Antwoorden: 36 antwoorden

Brullie13
Aspirant verkenner

Love combineren met "abonnement met smartphone"

OPGELOST

Vandaag 3 maal telefonisch contact gehad om een abonnement aan te vragen.
Ik wil een Love abonnement (tv + internet) combineren met Koala "abonnement met smartphone" zoals vermeld op de website voor nieuwe klanten (zie bijlage).

1ste keer:
"Is niet mogelijk".
Na verwijzing naar de website + overleg met teamcoach was het wel mogelijk.
Alle nummers en informatie doorgegeven, maar door computerupdate waren alle gegevens verloren en diende ik opnieuw contact op te nemen (?)

2de keer:
"Er zal iemand terugbellen"

3de keer:
"is niet mogelijk" en na overleg met teamcoach blijft het niet mogelijk.
"Zal fout op de website staan" en "als je wat verder leest zal je zien staan dat het niet kan.
Eerst ofwel 3 maanden Love ofwel 3 maanden "abonnement met smartphone".

Ik heb gezocht, maar kan nergens vinden dat de combinatie niet mogelijk is. Integendeel (zie bijlage).
Kan iemand mij tonen waar staat dat het niet mogelijk is?!

Geen goed begin alleszins....

Alvast bedankt.

Mvg,
Joris



1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Brullie13 kan bevestigen dat dit wel mogelijk is aangezien ik zelf abonnement met gsm en Love heb genomen. Ga naar een dichtsbijzijnde Orange shop en zij maken dit voor u in orde. Dat de klantendienst het niet doet of kan is enkel omdat zij geen telefonische verkoop doen binnen Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 ANTWOORDEN 36
alkids
Gewaardeerd verkenner

heb mijn smartphone cash gekocht bij bol kwam voordeliger uit want koala met smartphone 35 euro en zonder 20 euro en zit niet vast voor 2 jaar

Cdt24801
Wijze
Wijze

Iedereen die het natelt weet dat aankopen op krediet duurder uitvallen dan volledig betalen bij aankoop. Dat is dus voor smartfoons niet anders ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
alkids
Gewaardeerd verkenner

er staat wel duidelijk bij abonement met smartphone aan verminderde prijs en niet geld lenen kost ook geld of ook niet uw abonement word dan duurder tegenover een abonement aleen !!!!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@alkids  schreef:

er staat wel duidelijk bij abonement met smartphone aan verminderde prijs en niet geld lenen kost ook geld of ook niet uw abonement word dan duurder tegenover een abonement aleen !!!!


Ik zal eens een voorbeeld geven:

Je koopt een Galaxy A6. Prijs zonder abonnement: € 269
Je neemt er apart een Koala abonnement bij. € 20 per maand.

Nu koop je dezelfde Galaxy A6, maar in combinatie met een smartphone abonnement:

Eenmalig € 149 voor de foon.
Uw abo: Koala Smartphone: € 35 per maand.(minstens 24 maanden)
Som: 24 x € 15 (verschil beide Koala abo) = € 360 + € 149 geeft € 509

€ 509 - € 269 = € 240. Dat heeft het u gekost om uw foon op afbetaling met een abonnement te kopen.

De tijd van het gratis krediet is voorbij. Wees toch niet naïef.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


alkids
Gewaardeerd verkenner

ten eerste ben ik niet naief ik maak de mensen erop attend dat je geen goedkope gsm krijg als je een abonement neemt met gsm .En ik praat niet over een gsm op afbetaling .En waneer de mensen van orange naar me belde hierover en zelf geen uitleg weten hoe dit eigenlijk komt en ook dachten dat je een gsm kreeg aan verminderde prijs en eigenlijk toch meer betaalde tegenover dadelijk betalen en zelfs als je hem betaald met 0 procent intrest is hij goedkoper.

De feit is waneer je een contract afsluit van 2 jaar dat je in plaats van een bonus extra betaald .En ben ik ook niet ontevreden over orange zelfs zeer tevreden en raad ik het iedereen aan.

 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen