annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Topic gestart op: 09-08-19 22h33

Antwoorden: 15 antwoorden

Joske007
Gewaardeerd verkenner

Luistert Orange wel naar zijn klanten?

Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.

Mijn eigen ervaringen.

- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd. 

- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.

- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.

 

Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
BenjaminD
Gewaardeerd verkenner

Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen

Ugh @BenjaminD,

Dit is heel raar, de webcare stamleden hebben een volledige training gevolgd om zo compleet mogelijke antwoorden en oplossingen te geven. Als ze niet kunnen antwoorden hebben ze altijd de mogelijkheid om een dossier te sturen naar de achterliggende diensten. Zij kunnen altijd dieper ingaan. Soms, bij bijzondere incidenten bestaat er geen directe oplossing omdat het incident op een breder niveau moet opgelost worden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Lautjes84
Ervaren verkenner

via direct message op Twitter en messenger ben ik wel steeds goed geholpen. Klantendiensten zijn meestal inderdaad niet super efficiënt maar via deze wegen krijg ik wel steeds juiste info 

Movieman
Aspirant genezer

@Lautjes84 sinds 2 jaar heb ik mijn social media afgezworen en heb er nog geen moment om getreurd. Het is makkelijker om via social media meer efficiëntie te bekomen het zijn dan ook meestal de meer ervaren operatoren van de klantendienst die daar de vragen beantwoorden.Dit zou dan de enige reden zijn waarom ik social media soms mis. Nu is Tribe zo een beetje mijn vervanger.

Leden met de meeste pluimen