Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-19 22h33
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.
Mijn eigen ervaringen.
- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd.
- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.
- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.
Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?
Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen
Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen
Ugh @BenjaminD,
Dit is heel raar, de webcare stamleden hebben een volledige training gevolgd om zo compleet mogelijke antwoorden en oplossingen te geven. Als ze niet kunnen antwoorden hebben ze altijd de mogelijkheid om een dossier te sturen naar de achterliggende diensten. Zij kunnen altijd dieper ingaan. Soms, bij bijzondere incidenten bestaat er geen directe oplossing omdat het incident op een breder niveau moet opgelost worden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
via direct message op Twitter en messenger ben ik wel steeds goed geholpen. Klantendiensten zijn meestal inderdaad niet super efficiënt maar via deze wegen krijg ik wel steeds juiste info
@Lautjes84 sinds 2 jaar heb ik mijn social media afgezworen en heb er nog geen moment om getreurd. Het is makkelijker om via social media meer efficiëntie te bekomen het zijn dan ook meestal de meer ervaren operatoren van de klantendienst die daar de vragen beantwoorden.Dit zou dan de enige reden zijn waarom ik social media soms mis. Nu is Tribe zo een beetje mijn vervanger.