Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-21 15h50
Antwoorden: 22 antwoorden
Ja voor mij wel
Hallo allemaal,
Gisteren, 4/6 heb ik mijn factuur ontvangen met een totaalbedrag van €37,97 en het rare is dat mij €26,97 te veel werd aangerekend voor een nr. 02 driehondertwintig twaalf nul nul (ik moet het wel zo typen want het telefoonnummer werd niet weergegeven en ik wil laten weten welke nummer mij onnodig werd aangerekend!), dat ik verschillende malen zou gebeld hebben werd me vele malen €0,25 aangerekend. Als ik kijk bij de uitgaande oproepen op mijn gsm toestel dat zie ik zelfs niet dat ik deze nummer zou gebeld hebben. Gisteren heb ik ook met Orange in het Frans gechat via messenger, maar Orange zegt dat ik de €37,97 zal moeten betalen met domiciliëring, ook een creditnota is utgesloten. Hebben nog andere leden gemerkt dat ze worden aangerekend voor een nummer dat begint met 02 dat ze niet gebeld hadden?
Kan ik hier zelf nog iets aan doen? Misschien maandag eens bellen naar het dichtstbijzijnde Orangeshop?
Sinds ik Go Light heb betaal ik iedere maand gewoon €10, nu ineens een factuur van €37,97 dat is toch wel een beetje te toevallig.
Zulke praktijken ben ik niet gewoon van Orange, mij aanrekenen wat ik niet heb verbruikt, toch staat het op de factuur? En zien ze aan mijn simkaart dat ik een 02 nummer verschillende keren gebeld had.
Alhoewel bij mijn uitgaande oproepen op mijn gsm het 02 nummer niet voorkomt.
Wie heeft goede raad voor mij?
Alvast bedankt en prettig weekend voor iedereen!
Timm1983
Raar nummer @Timm1983
Dat nummer ziet er een oproepdoorschakeling uit
Je hebt die toevallig toch niet geinstalleerd ?
Kijk hieronder even onder Op mobiel
Om Voice Assist volledig uit te schakelen, toets ##002# in
@Timm1983 Als ik het goed begrijp moet je ##002# ook voor oranje en dan schakel je voice volledig uit .Maar je krijgt dan een duurdere factuur . En zeggen dat zij dat niet kunnen .Jeetje … Konden ze dat aan de telefoon 📞 niet zeggen . Blijkbaar zeer moeilijk 😞 Maar ja misschien moeten sommige nog leren zoals wij 😉.Maar toch wel erg .Voor de rest wel blij geen problemen met ijs facturen kan alles goed volgen in de app van Orange . En als het meer kost krijg ik een verwittiging per sms .
groetjes tinneke2