annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS buiten bundel aangerekend

Topic gestart op: 20-06-22 11h48

Antwoorden: 18 antwoorden

comima
Aspirant genezer

MMS buiten bundel aangerekend

Hallo ! 

Vraagje aub ...

Sinds de prijsveandering van Orange krijg ik een "buiten bundel" aangerekend voor het versturen van MMS... en heb ik eerder nooit gehad.

Zijn de MMS en SMS diensten niet meer gratis of ben ik mis ? 🤔  Ik heb eeb Go Plus abonnement.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.  🙂

 

 

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Josette
Wijze
Wijze

Comina, goedemiddag.

Je kan hier eens gaan lezen hoe je deze kan uitschakelen.

Klik op de blauwe hier.

En hier is er ook nog een uitleg over.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
comima
Aspirant genezer

Bedankt voor de hulp Wijze Josette ! 

Gregory
Wijze
Wijze

comima
Aspirant genezer

Bedankt voor de info Wijze Gregory ! 

Wel en beetje verwarrend ... op deze site https://www.mijn-gsm-abonnement.be/gsm-operators/orange/go-plus#:~:text=Gsm%20Abonnement%20Orange%20.... staat er dat de MMS gratis is ...zie screenshot ...

Vriendelijke groetekes.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Bedankt voor de info Wijze Gregory ! 

Wel en beetje verwarrend ... op deze site https://www.mijn-gsm-abonnement.be/gsm-operators/orange/go-plus#:~:text=Gsm%20Abonnement%20Orange%20.... staat er dat de MMS gratis is ...zie screenshot ...

Vriendelijke groetekes.


Inderdaad verkeerde info op die site, @comima . Ik zou die beheerder eens aanschrijven om u die kosten voor MMS terug te betalen. Het is immers zijn schuld dat jij nu met die kosten opgezadeld zit.

Zeker doen, ze kunnen hoogstens "neen" zeggen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen