annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mailadres vervalt

Topic gestart op: 27-12-19 17h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Mailadres vervalt

Ik heb een nieuw mailadres opgegeven bij Orange. Oud adres komt te vervallen. Toch blijven ze me schrijven op het oude adres. Bij mij profiel staat het nieuwe mailadres wel degelijk goed ingevuld.

Hoe kan dit opgelost worden? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb een nieuw mailadres opgegeven bij Orange. Oud adres komt te vervallen. Toch blijven ze me schrijven op het oude adres. Bij mij profiel staat het nieuwe mailadres wel degelijk goed ingevuld.

Hoe kan dit opgelost worden? 

Ugh @Mik01,

Het zou inderdaad enkel via je klantenzone moeten werken. Maar aarzel zeker niet om onze Customer service stamleden en onze Webcare stamleden te contacteren om dit in orde te brengen. Het kan zijn dat het in onze database nog niet gewijzigd is.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Kan je dat niet in de klantenzone aanpassen?

Bel ook 'ns naar 5000 en geef het aan hen door (klantendienst Orange)

Mik01
Leidende verkenner

In de klantenzone staat het nieuw emailadres en toch krijg ik nog mails op het oude.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen