Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-19 17h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb een nieuw mailadres opgegeven bij Orange. Oud adres komt te vervallen. Toch blijven ze me schrijven op het oude adres. Bij mij profiel staat het nieuwe mailadres wel degelijk goed ingevuld.
Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb een nieuw mailadres opgegeven bij Orange. Oud adres komt te vervallen. Toch blijven ze me schrijven op het oude adres. Bij mij profiel staat het nieuwe mailadres wel degelijk goed ingevuld.
Hoe kan dit opgelost worden?
Ugh @Mik01,
Het zou inderdaad enkel via je klantenzone moeten werken. Maar aarzel zeker niet om onze Customer service stamleden en onze Webcare stamleden te contacteren om dit in orde te brengen. Het kan zijn dat het in onze database nog niet gewijzigd is.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Kan je dat niet in de klantenzone aanpassen?
Bel ook 'ns naar 5000 en geef het aan hen door (klantendienst Orange)
In de klantenzone staat het nieuw emailadres en toch krijg ik nog mails op het oude.