annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet-kosten bij nieuw abonnement Go Extreme

Topic gestart op: 20-06-22 16h59

Antwoorden: 6 antwoorden

mleen
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet-kosten bij nieuw abonnement Go Extreme

Waar zit het probleem?

Ik sluit op 1 juni een nieuw contract af: Go Extreme met een nieuwe surf extra card.  Om 15:25 sms dat nieuw tarief Go Extreme actief is. 

Op zaterdag 4 juni een sms dat ik 50 euro buiten de bundel verbruikt heb met het nummer van mijn nieuwe surf extra card. (dus niet met mijn gewone gsm, daar had ik nog 6GB data over en nog een lopend cadeau van 5 euro).

Contact met klantendienst: kunnen dat niet zien, wachten op factuur. Terug gebeld omdat ik het niet vertrouw met mijn tablet-surfen en mijn nieuw abonnement toch onbeperkt tot 70 GB is?? 

Inderdaad, er zijn wat problemen met die berichten maar er wordt met mijn nummer een case gemaakt en een dossier geopend.  Bij de facturatie zouden ze dat wel zien.  Helaas, niets meer van gehoord.

Vandaag de factuur gekregen: toch die 87 euro extra aangerekend bij het Go Extreme abo voor 2 juni GPRS mobiel internet op het extra surf kaartje (nazicht details factuur)

Opnieuw naar klantendienst gebeld: een welles-nietes-verhaal en uiteindelijk opnieuw een dossier geopend. Maar ik zal wel de extra hoge factuur eerst moeten betalen via domiciliëring. En dan nog afwachten wat 'de beslissing' van de andere dienst betreft??

Na bijna 9 jaar een familie-abo bij Orange heb ik het nu wel even gehad...

 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als ik uw screenshots bekijk zie ik niet zo meteen een reden om u extra te factureren. Wacht nog even af en ga dan eens langs in een Shop om het live met een medewerker te overlopen.

Moest er echt geen oplossing komen kan je steeds nog via de ombudsdienst verhaal halen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@mleen  goedemorgen,

Een factuur kunnen ze niet meteen boekhoudkundig aanpassen hoor, gaat wel een maandje

overheen.

 

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@mleen 

Wij weten ook niet exact wat het probleem zou kunnen zijn. Ik weet zelf wel dat je op drie dagen tijd veel data er door hebt gebruikt want dat is toch een echte prestatie 70 GB op drie dagen. 

Nu zeg je dat het opgegaan is aan data via de tablet dus misschien daar iets op laten staan een film of een YouTube serie ergens ? Misschien iets aan het downloaden geweest wat je niet hebt gezien ? Veel dingen die het makkelijk maken om de data op te kunnen gebruiken. 

Moest het toch een fout zijn bij Orange zelf dan krijg je het te veel betaalde bedrag wel terug daar doen ze niet moeilijk over. Maar het is natuurlijk moeilijk te zeggen waar het probleem is aangezien mobiele data door veel dingen op gemaakt kunnen worden. 

Nog een tip , bekijk altijd wat je hebt gebruikt via de My Orange app. Daarin zie je exact hoeveel je gebruikt hebt dat is het handige aan die app. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mleen
Gewaardeerd verkenner

Dank voor je antwoord.  Nee geen 70GB gebruikt op 1 dag.  Ik volg het gebruik op in My Orange. Moest dat toch het geval zijn: met dit abo zou je nooit moeten bijbetalen maar een keer 70GB verbruikt wordt de snelheid beperkt tot 512 kbps tot aan de start van de volgende cyclus. Wil je toch sneller moet je een oplaadbeurt van 5 GB of 15 GB aanschaffen. Het klopt gewoon niet dat er 'buiten bundel' aangerekend wordt in een abo Go Extreme.  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen