Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-18 23h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?
Kan iemand me helpen?
Met vriendelijke groeten
Benoit
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?
Kan iemand me helpen?
Met vriendelijke groeten
Benoit
Ugh! @BenoitLuyts
Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.
Totem
Heeft mijn man ook al een maand aan de hand. Reeds 2 maal contact opgenomen met de klantendienst maar er komt geen schot in de zaak.
mijn man heeft het nogthans nodig voor zijn werk. dus is niet handig dat je geen mobiele data kan gebruiken zonder dat je op WiFi zit.
Hij heeft 20GB maar kan deze gewoon niet gebruiken.
Ik heb hetzelfde probleem ook voor pff
Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?
Kan iemand me helpen?
Met vriendelijke groeten
Benoit
Ugh! @BenoitLuyts
Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.
Totem
De vraag om in te loggen krijg ik alleen als ik WiFi aanzet buitenhuis, nooit met mobiele data via 4G. Zou het kunnen dat je beide door elkaar haalt? Het gaat hier dus ook om twee verschillende surfkredieten, eentje van uw internet abonnement (WiFi en PC thuis) en eentje van uw gsm abonnement (4G).