Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-18 17h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Mijn diensten zijn geblokkeerd geweest door openstaande factuur, heb deze ondertussen betaald en in de app staat betaling in het groen. maar diensten waren nog niet actief, dus heb contact genomen met de klantendienst, waar mij gezegd word dat in hun systeem betaling wel degelijk is ontvangen en dat de diensten terug actief zouden moeten zijn en ik mijn toestel eens uit en aan moest zetten. zo gezegd zo gedaan, helaas te vergeefs diensten nog steeds niet actief waarop ik opnieuw contact neem met orange. zegt klantendienst medewerker mij dat er een incident is bij orange en dat de techniekers dit zo snel mogenlijk inorde zullen maken, maar dat ik nog even geduld moet hebben. ondertussen ben ik 5dagen later en zijn diensten nog steeds niet actief. maar nieuwe factuur blijft wel lopen!!
dat dienst geblokkeerd word bij niet betaling factuur heb ik begrip voor, en dat er een technisch probleem is snap ik ook nog, maar 5dagen? vind dat orange een compensatie mag doen hiervoor aangezien ik al 5dagen de diensten niet kan gebruiken
Mijn diensten zijn geblokkeerd geweest door openstaande factuur, heb deze ondertussen betaald en in de app staat betaling in het groen. maar diensten waren nog niet actief, dus heb contact genomen met de klantendienst, waar mij gezegd word dat in hun systeem betaling wel degelijk is ontvangen en dat de diensten terug actief zouden moeten zijn en ik mijn toestel eens uit en aan moest zetten. zo gezegd zo gedaan, helaas te vergeefs diensten nog steeds niet actief waarop ik opnieuw contact neem met orange. zegt klantendienst medewerker mij dat er een incident is bij orange en dat de techniekers dit zo snel mogenlijk inorde zullen maken, maar dat ik nog even geduld moet hebben. ondertussen ben ik 5dagen later en zijn diensten nog steeds niet actief. maar nieuwe factuur blijft wel lopen!!
dat dienst geblokkeerd word bij niet betaling factuur heb ik begrip voor, en dat er een technisch probleem is snap ik ook nog, maar 5dagen? vind dat orange een compensatie mag doen hiervoor aangezien ik al 5dagen de diensten niet kan gebruiken
Ugh @kim2,
Ik begrijp dat deze situatie best teleurstellend is, gewaardeerd verkenner!
Stuurde je steeds een rookseintje met je vraag naar de Orange-stamleden via 📞 (5000) of de sociale kanalen (Facebook: Orange Belgium& Twitter : @orange_BENL) ?
LOVE is wat echt telt
🏹 Totems Groet 🏹
Dat vind ik ook ja. Grtjs en succes