Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-07-19 14h32
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
na mijn herlaadbeurt kreeg ik een bericht dat het goed ontvangen was, en ik heb nu 15 euro op mijn sim-kaart staan.
Ik zet mijn mobiele data aan, maar er staat een uitroepingsteken bij, met een pop-up dat ik me moet inloggen bij netwerk Orange B.
Ik geef aan dat ik wil verder surfen, per verbruikte MB. (Bovendien heb ik nog steeds niet mijn bonus van online herladen ontvangen, wat een van de grote redenen is dat ik dit koop, dus dat is ook al een flop).
Ik word dan doorgewezen naar een pagina die het volgende meldt: Pagina niet beschikbaar. Het spijt ons, je profiel beantwoordt niet aan de pagina die je zoekt.
TL;DR: ik heb geld op mijn kaart maar ik krijg geen toegang tot 4G.
Ik heb al reeds mijn mobiel netwerk handmatig ingesteld vie de online gids van Orange, zonder succes.
Ik hoop op een spoedig en behulpzaam antwoord.
Groeten, Lode
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals reeds zo dikwlijs aangehaald: geduld oefenen ... en nog eens geduld oefenen ..
Het komt wel in orde, mar daarom niet onmiddellijk ...
Als het na twee dagen nog niet werkt, de klantendienst contacteren.
Beste @lodelucas, ondervind je momenteel nog steeds dit probleem?
Zoniet, hoe werd dit probleem verholpen? Want na 7 maanden beantwoordt mijn profiel nog steeds niet aan de pagina die ik zoek. En na veelvuldig contact met de klantendienst, zijn ze er daar nog steeds niet wijzer op.
Dit probleem heb ik trouwens enkel met mijn Tempo Easy kaart.
Groetjes,
Alexander
Beste @lodelucas, ondervind je momenteel nog steeds dit probleem?
Zoniet, hoe werd dit probleem verholpen? Want na 7 maanden beantwoordt mijn profiel nog steeds niet aan de pagina die ik zoek. En na veelvuldig contact met de klantendienst, zijn ze er daar nog steeds niet wijzer op.
Dit probleem heb ik trouwens enkel met mijn Tempo Easy kaart.
Groetjes,
Alexander
Ugh @Amrexanderth,
Neem zeker contact op met de klantendienst zodat ze de toestand kunnen controleren. Misschien werd je kaart niet correct geconfigureerd.
De klantendienst kan ook de optie "surfen via je mb" forceren indien het niet automatisch geactiveerd is op je kaart.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Bedankt @Totem,
Was het maar zo simpel zoals je voorstelde. Helaas kon het probleem niet verholpen worden door de klantendienst (5000).
Momenteel loopt er wel een nieuw dossier, opgesteld door een andere dienst.
Maar bedankt voor het hoopgevend bericht.
Groetjes,
Alexander
Zoals reeds zo dikwlijs aangehaald: geduld oefenen ... en nog eens geduld oefenen ..
Het komt wel in orde, mar daarom niet onmiddellijk ...
Als het na twee dagen nog niet werkt, de klantendienst contacteren.