annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na herlaadbeurt nog steeds geen toegang tot 4G

Topic gestart op: 16-07-19 14h32

Antwoorden: 8 antwoorden

lodelucas
Aspirant verkenner

Na herlaadbeurt nog steeds geen toegang tot 4G

OPGELOST

Beste,

na mijn herlaadbeurt kreeg ik een bericht dat het goed ontvangen was, en ik heb nu 15 euro op mijn sim-kaart staan.

Ik zet mijn mobiele data aan, maar er staat een uitroepingsteken bij, met een pop-up dat ik me moet inloggen bij netwerk Orange B.

Ik geef aan dat ik wil verder surfen, per verbruikte MB. (Bovendien heb ik nog steeds niet mijn bonus van online herladen ontvangen, wat een van de grote redenen is dat ik dit koop, dus dat is ook al een flop).

Ik word dan doorgewezen naar een pagina die het volgende meldt: Pagina niet beschikbaar. Het spijt ons, je profiel beantwoordt niet aan de pagina die je zoekt.

TL;DR: ik heb geld op mijn kaart maar ik krijg geen toegang tot 4G.

Ik heb al reeds mijn mobiel netwerk handmatig ingesteld vie de online gids van Orange, zonder succes.

Ik hoop op een spoedig en behulpzaam antwoord.

Groeten, Lode

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lodelucas 

Zoals reeds zo dikwlijs aangehaald: geduld oefenen ... en nog eens geduld oefenen ..

Het komt wel in orde, mar daarom niet onmiddellijk ...

Als het na twee dagen nog niet werkt, de klantendienst contacteren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

Beste @lodelucas, ondervind je momenteel nog steeds dit probleem?

Zoniet, hoe werd dit probleem verholpen? Want na 7 maanden beantwoordt mijn profiel nog steeds niet aan de pagina die ik zoek. En na veelvuldig contact met de klantendienst, zijn ze er daar nog steeds niet wijzer op.

Dit probleem heb ik trouwens enkel met mijn Tempo Easy kaart.

 

Groetjes,

Alexander

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste @lodelucas, ondervind je momenteel nog steeds dit probleem?

Zoniet, hoe werd dit probleem verholpen? Want na 7 maanden beantwoordt mijn profiel nog steeds niet aan de pagina die ik zoek. En na veelvuldig contact met de klantendienst, zijn ze er daar nog steeds niet wijzer op.

Dit probleem heb ik trouwens enkel met mijn Tempo Easy kaart.

 

Groetjes,

Alexander

Ugh @Amrexanderth,

Neem  zeker contact op met de klantendienst zodat ze de toestand kunnen controleren. Misschien werd je kaart niet correct geconfigureerd.
De klantendienst kan ook de optie "surfen via je mb" forceren indien het niet automatisch geactiveerd is op je kaart.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @Totem,

Was het maar zo simpel zoals je voorstelde. Helaas kon het probleem niet verholpen worden door de klantendienst (5000).

Momenteel loopt er wel een nieuw dossier, opgesteld door een andere dienst.

Maar bedankt voor het hoopgevend bericht.

Groetjes,

Alexander

Cdt24801
Wijze
Wijze

@lodelucas 

Zoals reeds zo dikwlijs aangehaald: geduld oefenen ... en nog eens geduld oefenen ..

Het komt wel in orde, mar daarom niet onmiddellijk ...

Als het na twee dagen nog niet werkt, de klantendienst contacteren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen