annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnementsformules

Topic gestart op: 09-03-20 18h49

Antwoorden: 4 antwoorden

Demol1969
Aspirant verkenner

Nieuwe abonnementsformules

Kolibrie vervangen door GO light, data en belminuten onveranderd laten in LOVE pakket...maar de prijs wel 25% verhogen van 8 naar 10€... VERDOKEN opslag!

Orange die zijn prijzen ongemoeid laat?

Stop met het verkondigen van dit soort praat!

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kolibrie vervangen door GO light, data en belminuten onveranderd laten in LOVE pakket...maar de prijs wel 25% verhogen van 8 naar 10€... VERDOKEN opslag!

Orange die zijn prijzen ongemoeid laat?

Stop met het verkondigen van dit soort praat!

Ugh @Demol1969,

Vergeet ook niet dat de pro voicemail en de call forwarding inbegrepen zijn in met je GO Light. Bij je Go Light heb je wel 5x meer data. Vroeger had je 100 MB met je Kolibrie en nu heb je 500 MB met je Go Light.

Je betaalt dus inderdaad 2€ meer maar je krijgt wel meer data.

Totem's zonnegroeten,

Totem

proximusboyke
Veteraan verkenner

nu ze 5gb geven bij een koala is het gemakkellijk te vergelijk :

 

5 x koala 100€ tv internet 49€ en een speedboost 10€ tesamen 159€ voor 25gb mobiel data en vast internet 200/20

wigo 25 ook 25gb mobiele data paar tv zenders extra mogelijkheid terugkijktv enz en vast internet 300/30 voor 126.31€

ik zou zeggen dat zit behoorlijk scheef 😋

izzet3838
Veteraan verkenner

Met 5 abo's kom je inderdaad duurder uit, maar dat was voorheen ook al het geval, als je met minder bent ben je weer een stuk goedkoper(love trio + speedboost 59 + 42 go intense €101, wigo 15 €115 en de helft van de data(wel iets sneller internet).

Josette
Wijze
Wijze

Het zit zeer scheef, als ik hun voorstel bekijk.

Ik wacht af!!!!! 🤔🙄

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen