annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant: aanmelden klantenzone lukt niet vanwege bestaande registratie op gsm nummer

Topic gestart op: 12-04-19 11h46

Antwoorden: 7 antwoorden

Johevri
Ervaren verkenner

Nieuwe klant: aanmelden klantenzone lukt niet vanwege bestaande registratie op gsm nummer

OPGELOST

De my orange app werkt naar behoren. Inloggen via de PC op "myorange" voor mijn nieuw LOVE abonnement via het GSM nummer van Arend optie via de PC lukt het. Dit vanwege een bestaande registratie op het gsmnummer, die zeker niet van mij is en waarvan mij de gegevens en naam totaal onbekend zijn.
Ik wil nog vermelden dat ik nooit een vorig contract gehad bij Mobistar of  Orange gehad heb. Contact met de helpdesk leverde op dat de accountgegevens gereset zouden worden en na een uurtje kon ik met mijn GSM nummer opnieuw registreren. Account zou dan na 2 dagen gebruikt kunnen worden.

Helaas kan ik mij na één uur via mijn nummer nog steeds niet registreren en blijven de melding komen dat het nummer reeds geregistreerd is.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
lieselot-1
Ervaren verkenner

Ik heb ook dat probleem. Ik had een nieuw gsm nummer van orange. Ik kan ook niet opnieuw registeren op mijn orange account op mijn computer.

0 pluimen
Johevri
Ervaren verkenner

Dag Lieselot,

Toch nummer 5000 van de helpdesk blijven bellen mocht het na de eerste keer contact niet opgelost kunnen worden. Bij de 2e keer kreeg ik een kundige helpdesk medewerker aan de lijn die het probleem heeft opgelost.

Josette
Wijze
Wijze

Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Johevri
Ervaren verkenner

Had ik al gedaan, vandaar de vraag op deze community. Ze hadden beloofd het account van de klantenzone te resetten. Was bij de eerste keer niet gebeurd. Bij de 2e keer bellen met een endere helpdesk medewerker lukte dat wel. Kan nu zonder problemen met de PC op de klantenzone.

Leden met de meeste pluimen