Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-18 21h02
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even een informatief vraagje, mijn vrouw was al klant bij orange voor haar telefoon nu hebben wij beslist om met alles naar orange te komen dit wil zegge ikzelf met mijn gsm en internet ÷tv ben dus voor love met arend gegaan via het web aangevraagd. Nu ben ik sinds vandaag actief op het orange netwerk en dinsdag 13/10 komen ze internet en tv instaleren. Nu mijn email adres werd al gebruikt voor de klantenzone van mijn vrouw aangezien ik zo het makkelijkst aan de facturen enzo kon nu is mijn vraag ga mijn abbonement ook zichtbaar zijn in die klantenzone?want mijn email adres is al reeds in gebruik. De dame aan de telefoon had mij ook gezegt dat ze er voor ging zorgen dat alles op 1 factuur ging staan het love abbonement en het gsm abbonement van mijn vrouw kan Dit? En is het internet en tv van orange een beetje stabiel?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Bert87, welkom bij Orange
als ik het me goed heb zou je met de account van jou vrouw inderdaad de verschillende nummers moeten kunnen beheren en zien
Als je factuur verschillende nummers bevat, moet één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder.
Hou hier rekening mee als je je registreert op de Klantenzone.
Het kan echter wel tot 48 uur duren voor je jou nummer zou kunnen zien in de klantenzone
@Bert87 wilde daar toch nog aan toevoegen dat u ook per abonnement de My Orange app kan installeren. Daar kan iedereen zijn eigen verbruik zien van het abonnement is een heel handige app waar u ook zelf bepaalde optie zou kunnen toevoegen en beheren. Dan hoeft u niet elke keer in te loggen op een pc via de klantezone.
Betreft internet en tv is heel stabiel. De download snelheid halen is geen probleem en voor 10 euro extra kan u zelfs de optie 200 MBPS toevoegen en dan heeft u de zelfde ervaring als Telenet maar dan veel goedkoper.
Jammer genoeg krijgen veel mensen deze reactie
@Bert87 als u online besteld gaat het via een andere weg. De klantendienst binnen Orange doet geen telefonische verkoop maar als u online besteld komt het wel bij Orange maar een ander team van Orange die wel verkopen regelt. Alleen is het zo als u dan een Orange shop binnen gaat dat deze niet veel kunnen doen omdat u dan al een aanvraag gedaan heeft van bepaalde diensten. Om dan in een shop dingen om te zetten of andere zaken te regelen is dan veel moeilijker omdat alles al in gang gezet kwa bestellingen en dergelijke. Moest u iets direct willen hebben is het advies om direct naar een shop te gaan als u zegt ik kan wachten op bepaalde zaken kan u altijd online bestellen. Weet dat de post op dit moment stakingen doet waardoor alles trager gaat met leveringen op dit moment en daar kan Orange ook weinig aan doen.
Ja da begrijp ik maar wou gewoon informatie over het nieuwe abbonement van mijn vrouw enzo maar werd gewoon de deur gewezen dit vind ik persoonlijk niet echt reclame voor orange
@Bert87 schreef:Ja da begrijp ik maar wou gewoon informatie over het nieuwe abbonement van mijn vrouw enzo maar werd gewoon de deur gewezen dit vind ik persoonlijk niet echt reclame voor orange
Als ik zo links en rechts hoor en lees stel ik vast dat er toch een groot verschil tussen de orange shops in België bestaat. Het zijn inderdaad allemaal onderaannemers, geen enkele shop wordt bemand door Orange personeel, en de ontvangst en behandeling van de klant verschilt enorm van de ene shop tot de andere.
Gaande van zeer beleefde, vriendelijke en capabele mensen tot onbehouwen lomperikken die qua productkennis uit de ijstijd komen ...
Je moet een beetje geluk hebben en desnoods een andere shop opzoeken. En shops van de laatst vermelde categorie melden aan Orange zelf, als er genoeg van die meldingen komen zullen ze wel maatregelen treffen om verdere imagoschade in te perken.
Dan zullen wij pech hebben in ons stadje daar komen ze blijkbaar uit de ijstijd. Vind het zeer jammer voor het krijg orange zelf want ze lopen zo heel deel klanten mis omwille van 1 shop. Niet iedereen is zo thuis om via het internet alles te bestellen en liever naar een shop gaan, maar mij zien ze in ieder geval niet meer in die shop ben goed geholpen door de klanten dienst en hier via de community