annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant: alle info te zien op de klantenzone?

Topic gestart op: 06-11-18 21h02

Antwoorden: 13 antwoorden

Bert87
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant: alle info te zien op de klantenzone?

OPGELOST

Even een informatief vraagje, mijn vrouw was al klant bij orange voor haar telefoon nu hebben wij beslist om met alles naar orange te komen dit wil zegge ikzelf met mijn gsm en internet ÷tv ben dus voor love met arend gegaan via het web aangevraagd. Nu ben ik sinds vandaag actief op het orange netwerk en dinsdag 13/10 komen ze internet en tv instaleren. Nu mijn email adres werd al gebruikt voor de klantenzone van mijn vrouw aangezien ik zo het makkelijkst aan de facturen enzo kon nu is mijn vraag ga mijn abbonement ook zichtbaar zijn in die klantenzone?want mijn email adres is al reeds in gebruik. De dame aan de telefoon had mij ook gezegt dat ze er voor ging zorgen dat alles op 1 factuur ging staan het love abbonement en het gsm abbonement van mijn vrouw kan Dit? En is het internet en tv van orange een beetje stabiel?

Labels (2)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
KevinD
Orange-werknemer

Hey @Bert87, welkom bij Orange 

 

als ik het me goed heb zou je met de account van jou vrouw inderdaad de verschillende nummers moeten kunnen beheren en zien

Als je factuur verschillende nummers bevat, moet één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder.

Hou hier rekening mee als je je registreert op de Klantenzone.

Het kan echter wel tot 48 uur duren voor je jou nummer zou kunnen zien in de klantenzone

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bert87 wilde daar toch nog aan toevoegen dat u ook per abonnement de My Orange app kan installeren. Daar kan iedereen zijn eigen verbruik zien van het abonnement is een heel handige app waar u ook zelf bepaalde optie zou kunnen toevoegen en beheren. Dan hoeft u niet elke keer in te loggen op een pc via de klantezone. 

Betreft internet en tv is heel stabiel. De download snelheid halen is geen probleem en voor 10 euro extra kan u zelfs de optie 200 MBPS toevoegen en dan heeft u de zelfde ervaring als Telenet maar dan veel goedkoper. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bert87 heel begrijpelijk en een netjes antwoord zoals hier was misschien beter geweest . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bert87  schreef:

... knip ...

ben goed geholpen door de klanten dienst en hier via de community 


Dat horen we natuurlijk graag Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
KevinD
Orange-werknemer

Hey @Bert87, welkom bij Orange 

 

als ik het me goed heb zou je met de account van jou vrouw inderdaad de verschillende nummers moeten kunnen beheren en zien

Als je factuur verschillende nummers bevat, moet één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder.

Hou hier rekening mee als je je registreert op de Klantenzone.

Het kan echter wel tot 48 uur duren voor je jou nummer zou kunnen zien in de klantenzone

 

 

Bert87
Gewaardeerd verkenner

Ok bedankt dan wacht ik nog even af ben benieuwd naar het internet en tv 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bert87 wilde daar toch nog aan toevoegen dat u ook per abonnement de My Orange app kan installeren. Daar kan iedereen zijn eigen verbruik zien van het abonnement is een heel handige app waar u ook zelf bepaalde optie zou kunnen toevoegen en beheren. Dan hoeft u niet elke keer in te loggen op een pc via de klantezone. 

Betreft internet en tv is heel stabiel. De download snelheid halen is geen probleem en voor 10 euro extra kan u zelfs de optie 200 MBPS toevoegen en dan heeft u de zelfde ervaring als Telenet maar dan veel goedkoper. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bert87
Gewaardeerd verkenner

Bedankt om het antwoord. Nog een vraagje is het normaal als je on-line klant geworden bent bij orange ze je in de orange shop niet willen helpen?ik kreeg de reactie da zij niet voor orange werken het enkel verkopen en aanvragen voor mensen 

Leden met de meeste pluimen