Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-18 21h02
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even een informatief vraagje, mijn vrouw was al klant bij orange voor haar telefoon nu hebben wij beslist om met alles naar orange te komen dit wil zegge ikzelf met mijn gsm en internet ÷tv ben dus voor love met arend gegaan via het web aangevraagd. Nu ben ik sinds vandaag actief op het orange netwerk en dinsdag 13/10 komen ze internet en tv instaleren. Nu mijn email adres werd al gebruikt voor de klantenzone van mijn vrouw aangezien ik zo het makkelijkst aan de facturen enzo kon nu is mijn vraag ga mijn abbonement ook zichtbaar zijn in die klantenzone?want mijn email adres is al reeds in gebruik. De dame aan de telefoon had mij ook gezegt dat ze er voor ging zorgen dat alles op 1 factuur ging staan het love abbonement en het gsm abbonement van mijn vrouw kan Dit? En is het internet en tv van orange een beetje stabiel?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Bert87, welkom bij Orange
als ik het me goed heb zou je met de account van jou vrouw inderdaad de verschillende nummers moeten kunnen beheren en zien
Als je factuur verschillende nummers bevat, moet één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder.
Hou hier rekening mee als je je registreert op de Klantenzone.
Het kan echter wel tot 48 uur duren voor je jou nummer zou kunnen zien in de klantenzone
@Bert87 wilde daar toch nog aan toevoegen dat u ook per abonnement de My Orange app kan installeren. Daar kan iedereen zijn eigen verbruik zien van het abonnement is een heel handige app waar u ook zelf bepaalde optie zou kunnen toevoegen en beheren. Dan hoeft u niet elke keer in te loggen op een pc via de klantezone.
Betreft internet en tv is heel stabiel. De download snelheid halen is geen probleem en voor 10 euro extra kan u zelfs de optie 200 MBPS toevoegen en dan heeft u de zelfde ervaring als Telenet maar dan veel goedkoper.
Kunnen we je via deze weg eventueel verder helpen Bert?
Nee dank u op het moment is alles inorde 😁