Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-18 16h02
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.
Hoe moet ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja alles geprobeerd misschien toch maar morgen langs orange shop gaan maar ik denk niet dat het aan de sim kaart ligt aangezien er meerdere mensen last van hebben het is heel raar hij komt en gaat elke seconde het knippert als het ware
@Redje ik ken dat onlangs nog iemand zo verder geholpen. En wat bleek...zoals genoemd een profiel fout. Klantendienst gebeld heel vriendelijk en probleem was opgelost
Ik heb geen andere gsm om het kaartje even in te steken, zal morgen ook wel even langs de Orange winkel passeren 😉
Bedankt om me te willen helpen.
Ik wacht al twee weken op mijn SIM kaartje 😞 (online besteld)
zou ik in de orange shop wel een SIM kunnen krijgen ? Blijkbaar zijn ze mij vergeten ....