Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-18 16h02
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.
Hoe moet ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had vorige vrijdag al eens gebeld naar orange dat na een week de SIM-kaart nog niet mee was en ze gingen het doorgeven aan de achterliggende dienst die het zogezegd zou moeten opnieuw doen, intussen weeral een week verder en nog niks....
Mijn gedacht is nu ook van eens de orange shop binnen springen .
@Anonymous gewoon eens doen of anders wat u ook kan doen is bellen naar de klantendienst , weet het klinkt vervelend . Daar eens vragen of ze bij de tweede lijn eens willen horen achter uw ticket over uw simkaart.
Ik ga vandaag eens binnen springen in de orange shop en eens horen wat zij denken...
Ik heb in de orange shop een SIM kaart kunnen krijgen, de verkoper zei dat de bestelling ofwel niet gelukt is of vergeten en dat ik het maar stil moest laten.
Zo heeft hij mij in de shop ingeschreven voor een nummer overdracht en een sim gegeven.
@Anonymous ah perfect opgelost en goed correct opgelost dat lees ik graag. Hopelijk toch een tevreden klant. Nu de overdracht nog en het is in orde. Normaal gaat deze 48 uur duren maar deze is vandaag opgestart op zaterdag zijn overdrachten wat lastiger dus maandag of dinsdag zal het in orde moeten zijn.