annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

Topic gestart op: 13-12-18 16h02

Antwoorden: 20 antwoorden

Daphné
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

OPGELOST

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.

Hoe moet ik dit oplossen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous perfect dus mag toch stellen weer een tevreden klant , probleem is opgelost ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Redje
Aspirant verkenner

Ja alles geprobeerd misschien toch maar morgen langs orange shop gaan maar ik denk niet dat het aan de sim kaart ligt aangezien er meerdere mensen last van hebben het is heel raar hij komt en gaat elke seconde het knippert als het ware

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Redje ik ken dat onlangs nog iemand zo verder geholpen. En wat bleek...zoals genoemd een profiel fout. Klantendienst gebeld heel vriendelijk en probleem was opgelost 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Daphné
Gewaardeerd verkenner

Ik heb geen andere gsm om het kaartje even in te steken, zal morgen ook wel even langs de Orange winkel passeren 😉

Bedankt om me te willen helpen.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik wacht al twee weken op mijn SIM kaartje 😞  (online besteld)

zou ik in de orange shop wel een SIM kunnen krijgen ? Blijkbaar zijn ze mij vergeten ....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous moest u tijd hebben morgen ga er eventjes langs. Kan zijn dat uw kaartje kwijt geraakt is met de post . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen