annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog meer data met Go Plus !

Topic gestart op: 07-06-21 10h29

Antwoorden: 22 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nog meer data met Go Plus !

Goed nieuws!  Go Plus krijgt nog meer data!

Vanaf 07/06 krijg je 10GB voor 20€, of 16€ met Love!

Dit is automatisch geldig voor zowel bestaande als nieuwe klanten. 

 

Wat je nog moet weten

  • Je belt en sms't nog steeds onbeperkt.
  • Je kan de 2GB extra meteen gebruiken vanaf 07/06.
  • Deze verandering geldt voor residentiële klanten en klanten met een BTW-nummer.
  • Dit is geen promo, maar wel een permanente aanpassing van het Go Plus-abonnement.

 

En wat met klanten die over hun datalimiet gingen?

  • Ging je over je datalimiet voor 07/06? Dan wordt deze data nog aangerekend zoals voorheen (out of bundle) op je eerstvolgende betalingsverzoek. Data die je na 07/06 gebruikt wordt afgetrokken van de 2GB extra die nu in je tariefplan zijn inbegrepen.
 
  • Ging je niet buiten bundel voor 07/06? Dan geniet je gewoon van 2GB extra data vanaf 07/06!

 

Totem en de geesten zijn er voor je !

Totem

 

 



Labels (2)
22 ANTWOORDEN 22
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Ik heb sind vandaag een abonnement go plus had vroeger 15 Gb maar dat was voor mij teveel sinds ik geen Pc meer heb voorlopig . Hebben dit vandaag veranderd . Of het nu slim was weet ik niet exact goed . Maar denk 🤔 het wel . Tot ik weer een nieuwe heb . 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Wanneer je zoveel data niet nodig hebt is het nooit fout van een abo lager aan te gaan. Vergeet niet dat je elke maand van abo kan veranderen, dus moest je een gewijzigde situatie hebben (bvb nieuwe PC waardoor je meer verbruikt) kun je meteen opnieuw overschakelen naar een hoger abo. Het verschil in kostprijs heb je in de tussentijd uitgespaard.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Dank u Stef voor de toelichting . Want dacht al die data voor niets . Beetje uitsparen nu voor een pc alle beetjes kunnen helpen hè . Laat wel weten als ik een pc heb .  Blijf toch mooi bij Orange ben nog altijd zeer tevreden en in de winkel super vriendelijk man . Heel erg nogmaals dank 🙏van u ook  tinneke2 

0 pluimen
liezie32
Gewaardeerd verkenner

Super. Voor deze aangename verrassingen blijf ik trouw aan orange

Leden met de meeste pluimen