annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummeroverdracht: Simkaartnummer niet gekend

Topic gestart op: 26-09-18 16h19

Antwoorden: 7 antwoorden

brandonnkuka
Rekruut scout

Nummeroverdracht: Simkaartnummer niet gekend

Ik ben nieuw bij orange en kreeg vandaag een simkaart. Ik wil mijn oude telefoonnummer behouden maar als ik mijn simkaartnummer invul via de site staat er dat mijn simkaartnummer niet gekend is bij de operator. Wat kan ik hieraan doen

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@brandonnkuka  aarzel niet om de juiste oplossing te markeren als je probleem opgelost is. Op die manier help je ons ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nieuw bij orange en kreeg vandaag een simkaart. Ik wil mijn oude telefoonnummer behouden maar als ik mijn simkaartnummer invul via de site staat er dat mijn simkaartnummer niet gekend is bij de operator. Wat kan ik hieraan doen

Ugh @brandonnkuka,

 

Goed arendsoog @patrick2! 😉

 

Is je nummer actief bij je huidige operator?

 

Zo niet, kan de nummeroverdracht helaas niet doorgaan 😞 Je nummer dient namelijk actief te zijn.

 

Ik hoop alvast je snel te mogen verwelkomen in ons Orange-dorp!

 

L🧡VE  is wat écht telt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
MUBAD
Aspirant verkenner

Wat moet je dan doen wanneer je oude nummer geactiveerd is en het nog steeds uw oude simkaartnummer niet herkent?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MUBAD in dat geval vraag eens na of het simkaartnummer klopt bij de provider. Kijk ook na of uw nummer echt actief is en of u geen nieuwe simkaart ontvangen heeft. Kan ook zijn dat u een cijfer verkeerd gebruikt heeft . Maar heeft u een probleem met activering bij Orange of heeft u een ander probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen