Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-19 15h51
Antwoorden: 88 antwoorden
Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.
Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!
Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?
mvg,
Aquaman
Er staat ‘nine’ op de gsm, is dit dezelfde
@Petula schreef:
Er staat ‘nine’ op de gsm, is dit dezelfde
Wat bedoel je? Is dat de naam van een app of het merk van iets of ... ? Waar staat dat?
Ik heb nog iets gevonden voor ringring: ditmaal aan elkaar geschreven, zonder streepje ertussen. Is iets heel anders dan fietsen ...
https://www.ringring.be/nl/over-ons/#about-know-everything-about-us
@Cdt24801 ring-ring is een bedrijf dat er voor zorgt dat providers smsen kunnen versturen. Diensten kunnen daar door verzorgt worden . Dit heb ik ook al opgezocht omdat erbij mij ook regelmatig ringring staat .
@patrick2 schreef:
@Cdt24801 ring-ring is een bedrijf dat er voor zorgt dat providers smsen kunnen versturen. Diensten kunnen daar door verzorgt worden . Dit heb ik ook al opgezocht omdat erbij mij ook regelmatig ringring staat .
Patrick, ik heb intussen vastgesteld dat je goed moet opletten hoe je het schrijft: ring-ring en ringring zijn twee totaal verschillende dingen .... Dat bedrijf dat jij bedoelt is ringring ZONDER streepje ....