- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Onbeperkt bellen zelfde tariefplan
Ik heb al reeds enkele maanden de herlaadkaart tempo giga en daarbij kon je onbeperkt bellen naar hetzelfde tariefplan nu heb ik gisteren herladen terug maar die optie is opeens weg ? Als ik dit uittest bel ik niet meer gratis naar iemand met hetzelfde tariefplan maar op de site bij herlaadkaarten staat er dit wel nog als optie bij ? Op mijn klantenzone vind ik ook nergens hoe dit komt of hoe ik het moet oplossen kan iemand helpen ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@shellytme1 @Als je je inlogt op jouw klantendienst, kan je dan niet in de sectie extra opties, nakijken of deze optie geactiveerd is / te activeren is?
indien niet dan is inderdaad zoals reeds eerder vermeld, de beste oplossing om contact op te nemen met de klantenservice via 5000/Twitter/Messenger
Greetzzz...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb al reeds enkele maanden de herlaadkaart tempo giga en daarbij kon je onbeperkt bellen naar hetzelfde tariefplan nu heb ik gisteren herladen terug maar die optie is opeens weg ? Als ik dit uittest bel ik niet meer gratis naar iemand met hetzelfde tariefplan maar op de site bij herlaadkaarten staat er dit wel nog als optie bij ? Op mijn klantenzone vind ik ook nergens hoe dit komt of hoe ik het moet oplossen kan iemand helpen ?
Hallo @shellytme1,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@shellytme1 dus van Tempo Giga naar Tempo Giga is onderling gratis bellen. Moest je naar mij bellen , heb geen tempo Giga , gaat het van je belminuten af. Moest je hiermee problemen hebben dan zou ik de klantendienst contacteren nummer 5000. Zij moeten dit intern nakijken wat er fout gaat , waarschijnlijk de routering maar goed wie ben ik he 🙂 Misschien zijn er nog andere die hetzelfde probleem ervaren. Het kan ook iets algemeen zijn en dat u nu de eerste bent die het opgemerkt heeft . Dus bel zeker de eens de klantendienst.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inderdaad, die "promo" staat inderdaad nog steeds op de Orange website. Joe zou dus nog steeds onbeperkt en kostenvrij moeten kunnen bellen naar andere Tempo Giga klanten. Goed opletten, enkel Tempo Giga, niks anders; Al de rest is betalend.
