Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-21 17h04
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedeavond
Ik ben recentelijk overgestapt van Dolfijn 12 (Plus?) naar Go Plus. Vroeger had ik altijd facebook en twitter onbeperkt, en nu met de overstap naar Go Plus staat nog steeds in de app dat ik onbeperkt Facebook en Twitter heb.
Nu kreeg ik vandaag meerdere berichten dat ik mijn limiet qua surfvolume had aangetikt. Na te kijken in mijn samsung instellingen zag ik dat ik inderdaad op 8gb kwam, dit onderverdeeld in 5gb facebook en twitter en 3gb andere apps, waardoor facebook nu blijkbaar wel meetelt bij mijn normale surfvolume en in tegenstelling tot wat de app zegt niet meer onbeperkt is.
Wat kan ik het best ondernemen? Is er een mogelijkheid om die 5gb terug te krijgen aangezien dit nog altijd zo aangegeven staat in de app? Krijg ik alsnog onbeperkt facebook en twitter?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het antwoord is helaas neen .... Je bent dat kwijt en kan dat niet recupereren. Die free apps zijn volkomen verleden tijd. In de huidige GO abo's ik alles wat je doet meegenomen in de teller.
Eigenlijk verbaast het mij dat je dat nog steeds had. Mijn dochter is dat reeds lang kwijt, ook al voordat zij een GO abo had.
Je kan eens proberen bij de klantendienst een eenmalige recuperatie te vragen omdat het dus foutief in uw klantenzone stond aangegeven, maar een garantie daarop heb je niet. Langs de andere kant, een neen heb je reeds, een ja kan je misschien krijgen ...
Ik zou het wel via messenger of twitter aan het WebCare team vragen, zo heb je een schriftelijk spoor, zul je een degelijk antwoord krijgen en hoef je niet eindeloos naar een wachtmuziekje aan de foon te luisteren ...
Veel suces 😉
In de MyOrange app bij mijn vriendin staat nog steeds op de dag van vandaag : "Facebook & Twitter 10GB"
De foto ervan kan ik hier blijkbaar niet toevoegen om een of andere bizarre reden want hij is reeds verkleind tot 641 KB... 😕
Heb je al geprobeerd om de foto via drag & drop in uw bericht te plaatsen? Ik doe dat altijd zo en dat werkt prima.
Het antwoord is helaas neen .... Je bent dat kwijt en kan dat niet recupereren. Die free apps zijn volkomen verleden tijd. In de huidige GO abo's ik alles wat je doet meegenomen in de teller.
Eigenlijk verbaast het mij dat je dat nog steeds had. Mijn dochter is dat reeds lang kwijt, ook al voordat zij een GO abo had.
Je kan eens proberen bij de klantendienst een eenmalige recuperatie te vragen omdat het dus foutief in uw klantenzone stond aangegeven, maar een garantie daarop heb je niet. Langs de andere kant, een neen heb je reeds, een ja kan je misschien krijgen ...
Ik zou het wel via messenger of twitter aan het WebCare team vragen, zo heb je een schriftelijk spoor, zul je een degelijk antwoord krijgen en hoef je niet eindeloos naar een wachtmuziekje aan de foon te luisteren ...
Veel suces 😉